top of page

We bundelen hier enkele vaak gestelde vragen, misschien zit je met dezelfde vraag?

​

​

LEDENBEHEER-ACCOUNT

Gebruik steeds hetzelfde ledenbeheeraccount als vorig seizoen (zelfde e-mail adres) om in te loggen.

​

DE BETALING LUKT NIET​

We merken dat de online betaling soms mislukt op mobiele toestellen. Op een PC of laptop lukt het meestal wel. Via je ledenbeheer-account kan je steeds je kostennota's raadplegen en eventueel nog betalen indien dit tijdens de inschrijving niet meteen gelukt was. 

​

​

​

WAAR KAN IK DE ATTESTEN VOOR DE MUTUALITEIT VINDEN?

Je kan de attesten downloaden en afdrukken vanuit je ledenbeheer-account.

​

​

​

IK HEB ME VOOR DE FOUTE LES INGSCHREVEN / IK WIL VAN LES WISSELEN

Een les omboeken kan op elk ogenblik zonder kosten (enkel voor lessen die nog niet volzet zijn natuurlijk), stuur hiervoor een mailtje naar info@gympies.be 
- Uitschrijven?
    - tot 1 september: zonder kosten, je krijgt het betaalde bedrag volledig terugbetaald
    - 1-30 september: 35 euro van het betaalde lidgeld kan niet meer gerecupereerd worden
    - vanaf 1 oktober: geen terugbetaling van lidgeld mogelijk, tenzij om medische reden (voor de voorwaarden zie het ledenvademecum)

​

ANDERE VRAGEN OVER HET LEDENBEHEER?​

​

​

​

Lukt het niet? Stuur gerust een mailtje naar wouter@gympies.be.'

​

bottom of page