top of page

We bundelen hier enkele vaak gestelde vragen, misschien zit je met dezelfde vraag?

LEDENBEHEER-ACCOUNT

Gebruik steeds hetzelfde ledenbeheeraccount als vorig seizoen (zelfde e-mail adres) om in te loggen.

DE BETALING LUKT NIET

We merken dat de online betaling soms mislukt op mobiele toestellen. Op een PC of laptop lukt het meestal wel. Via je ledenbeheer-account kan je steeds je kostennota's raadplegen en eventueel nog betalen indien dit tijdens de inschrijving niet meteen gelukt was. 

WAAR KAN IK DE ATTESTEN VOOR DE MUTUALITEIT VINDEN?

Je kan de attesten downloaden en afdrukken vanuit je ledenbeheer-account.

IK HEB ME VOOR DE FOUTE LES INGSCHREVEN / IK WIL VAN LES WISSELEN

Een les omboeken kan op elk ogenblik zonder kosten (enkel voor lessen die nog niet volzet zijn natuurlijk), stuur hiervoor een mailtje naar info@gympies.be 
- Uitschrijven?
    - tot 1 september: zonder kosten, je krijgt het betaalde bedrag volledig terugbetaald
    - 1-30 september: 35 euro van het betaalde lidgeld kan niet meer gerecupereerd worden
    - vanaf 1 oktober: geen terugbetaling van lidgeld mogelijk, tenzij om medische reden (voor de voorwaarden zie het ledenvademecum)

ANDERE VRAGEN OVER HET LEDENBEHEER?

Lukt het niet? Stuur gerust een mailtje naar wouter@gympies.be.'

bottom of page