We bundelen hier enkele vaak gestelde vragen, misschien zit je met dezelfde vraag?
​
​
LEDENBEHEER-ACCOUNT
Gebruik steeds hetzelfde ledenbeheeraccount als vorig seizoen (zelfde e-mail adres) om in te loggen.
​
DE BETALING LUKT NIET​
We merken dat de online betaling soms mislukt op mobiele toestellen. Op een PC of laptop lukt het meestal wel. Via je ledenbeheer-account kan je steeds je kostennota's raadplegen en eventueel nog betalen indien dit tijdens de inschrijving niet meteen gelukt was.
​
​
​
WAAR KAN IK DE ATTESTEN VOOR DE MUTUALITEIT VINDEN?
Je kan de attesten downloaden en afdrukken vanuit je ledenbeheer-account.
​
​
​
IK HEB ME VOOR DE FOUTE LES INGSCHREVEN / IK WIL VAN LES WISSELEN
Een les omboeken kan op elk ogenblik zonder kosten (enkel voor lessen die nog niet volzet zijn natuurlijk), stuur hiervoor een mailtje naar info@gympies.be
- Uitschrijven?
- tot 1 september: zonder kosten, je krijgt het betaalde bedrag volledig terugbetaald
- 1-30 september: 35 euro van het betaalde lidgeld kan niet meer gerecupereerd worden
- vanaf 1 oktober: geen terugbetaling van lidgeld mogelijk, tenzij om medische reden (voor de voorwaarden zie het ledenvademecum)
​
ANDERE VRAGEN OVER HET LEDENBEHEER?​
​
​
​
Lukt het niet? Stuur gerust een mailtje naar wouter@gympies.be.'
​